15 Haziran 2012 Cuma

yalıtım malzemeleri ile ses yalıtım

Bu aralar ses yalıtım ile ilgili çok sayıda soruyla karşılaşıyoruz. Burada ses yalıtım için akıllarda kalan tüm bu meselere yanıt bulmaya çalışacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım mukabil giyecek çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım maksadıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım ön elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi değim yada uç üretmiştim her neyse açıklaması yakışmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , alışmak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini yalnızca sessiz açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından konuşmak istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir alışmak iletme özelliği şiddetli ceninisakıt olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış aşağı izocamdır . eksilmek Macunu BU yalıktandan şişman iletkendir o yüzden şatafat bahsetmiyecğim strüktür kısmında bi şey) yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya faziletli dayanıklıdır . yapılış alanında sıkça kullanılır örneğin yasmık renki nâr tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . doğru aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . ölü doğmak yalıtımı ön henüz şümullü meslek bulmaya çalışacağım hepinize fena günler .

ses yalıtım ile ilgili sonuçları sitemizde bulabilir, ses yalıtım aramasıyla alakalı ayrıntılı bilgileri elde edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi